Nittitusen watt

En Nådjärvare. 36 i medel. 132 i puls. Inget speciellt. Får bli storklingan nästa gång.

One thought on “Nittitusen watt

  1. […] Prioriterat sömn över mat idag vilket nu gör att jag nästan måste ta igen det. Efter jobbet besökte jag Prisma vilket gjorde mig totalt slut, inget ont om Prisma utan det handlar mer om stora varuhus och folk och köer och folk och köer. När jag handlar så kan det inte gå snabbt nog, 5 minuter är redan i överkant. Den dag jag kan handla mat och hushållsartiklar online och få dem levererade hem snabbt är jag en lycklig man. När jag äntligen kom hem hann jag ta igen mig en stund på soffan för att sen ge mig iväg till gymet. Hann träna ett helt ok pass på gymet före det blev dags att träffa Jennie. Efter passet med Jennie blev det en sallad och vila igen, efter en halvtimme sömn fick jag börja ställa mig inför kvällens lvg pass. Cykelpasset gick över förväntan med tanke på att dagens kcalintag låg runt 800kcal, vill ni ha siffror och en ypperlig sammanfattning kolla vagcyklists inlägg här. […]

Kommentera

