Utan tillgång till bortförklaringar hade man väl lagt av för länge sedan

Lövis in action!

A post shared by vagcyklist (@vagcyklist) on

Första rundan efter sjukdom ska väl inte vara någon glädjedans men kvällens misär var nog något alldeles extra. Det gjorde ont överallt, jag flåsade trots låg egentlig ansträngning, benen värkte, musklerna var spända som fiolsträngar osv osv tills ni fattar. Om jag på riktigt är sådär dålig är det ingen idé att ens försöka träna mer i år, men jag när ju ett hopp att jag var bara tillfälligt kass. Jag hoppas ju att det var illa pga omständigheterna men en del av hjärnan sa förstås att jag tränat uselt i vinter (vilket delvis stämmer). STFU! Sa jag åt den delen av hjärnan.

#feit #bleik #magafari

A post shared by vagcyklist (@vagcyklist) on

3 thoughts on “Utan tillgång till bortförklaringar hade man väl lagt av för länge sedan

  1. Martin skriver:

    Råder nog inga tvivel om att det är en veckas sjukdom som är boven i dramat. Feber och spyor är inte direkt det optimala när det kommer till uthållighetsidrott 😉

  2. Lövis skriver:

    Redan andra gången i år som jag presenteras ur samma vinkel på din blogg… vad menas riktit? 🙂

Kommentera

