Sällskap på cykelrunda!

Dagens landsvägsrunda genomfördes med två andra cyklister. Tyvärr dog mobiltelefonens batteri så inga fotobevis kan bifogas. Det blev tre timmar men sista timmen var lite seg. Jag försökte trycka på lite sista kvarten när jag hade medvind hem, men fick konstatera att jag inte bara är pollenallergisk utan även fartallergisk för jag fick lite symptom i benen när farten blev högre. Men strunt i det. Det är bara mitten av april.

Imorgon vore det fint med något liknande men får se vad vädergudarna lovar. Jag är även regnallergisk så om det kommer ner väta tror jag att jag kvitterar ut en för söndagar ganska ovanlig vilodag.

Kommentera

