Cyklat…utomhus…på en vanlig onsdag!

Ja, det är ju för bra för att vara sant. Det som inte är för bra är min allmänna skogsteknik men Tommys nya gånger tre samt Dalapottberget gav mig i alla fall lite utmaningar som på sikt leder till förbättring. Det som är glädjande är att jag i alla fall inte blev vild av raseri utan snarare såg mina tillkortakommanden som ett tecken på på att förbättring kommer att ske. Det om något är Zen. Jag har ju lungor och ben under utveckling men vad hjälper det om man ligger i mossan och gråter? Så därför kan jag varken ligga i mossan eller gråta.

Kommentera

