Ibland behöver jag en smäll på käften

Ikväll satt jag mest i sadeln och tyckte jag var kass. Både tävlande och sommar kändes avlägset på många sätt. Men just som jag satt där som en martyr gjorde jag en präktig vurpa över styret och slog mig både gul och blå. Det var bra för efter det blev jag mest tacksam över att ha klarat mig ganska fint. Bra käftsmäll således! Den här trenden av kass kropp kombinerat med usel teknik svänger nog snart. Vilken tur att jag inte är på topp nu i februari!

One thought on “Ibland behöver jag en smäll på käften

  1. MrL skriver:

    Ja du var helkass men ändå den absolut mest tekniska, starka och uthålligaste åkare i sällskapet

Kommentera

