Detta kan väl inte fortgå

Nu har jag tränat fyra dagar i rad.

Fyra. 4. Vier. Four. Neljä.

Ok, det är bara tre om jag bara räknar pass som egentligen ska räknas. På dessa fyra dagar har jag också gjort tre corepass.

Detta är för bra för att vara sant. Snart vaknar jag.

Dessutom har jag sålt landsvägshjulen som kom med Propellern. Till ett lågt pris som jag dock kan acceptera.

Allt detta är mycket bra och får mig att ana att jag kanske till och med snart får både vevparti och pengar de är skyldiga mig från S-tec.

Kommentera

