Istället för distans

Hela veckan blev ju ganska volymfri men när det vankas landskapsstafett och frun pga jobbet skulle dit blev det att strunta i distanspasset denna vecka. Att vara publik på skidtävling var väl inte lika roligt som att cykla distans men ändå helt ok. Det var vältränade människor som skidade snabbt och jag hade nog inte hängt med en kilometer med en enda av de 400 deltagarna.

Eftersom skidrelaterade inlägg brukar ge massa sidvisningar och kommentarer kryddar jag det hela med lite bilder.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

4 thoughts on “Istället för distans

  1. maku skriver:

    Kände mig som en cyklist bland alla duktiga skidåkare…fy f-n aldrig mera….:D

    • vagcyklist skriver:

      Du såg inte ut att lida alltför mycket så alltför hemskt kan det inte ha varit? Men det kändes nog som om att se på något utomjordiskt när det skidades så hårt. Jag ska nog hålla mig till motionscyklande.

  2. lövis skriver:

    Vad kallas skate växeln då man samtidigt har båda skidorna i luften? (Maku på bilden.)
    🙂

Kommentera

