Upp och ner (men mest uppåt)

Igår gick det igen hyfsat på trainern och imorse var det igen på gränsen till helt ok. Men jag tar det lugnt i stort sett för kroppen är inte riktigt som den ska vara. Snoret rinner på morgnarna men sen blir jag bra mot kvällen. Jag hoppas kroppen är fin imorgon för då skulle det vankas distans. Inomhus. På trainern. Jag siktar på 2,5 h och ser om det är så roligt med långa pass på trainern som det brukar vara. Att cykla utomhus känns både onödigt och för kallt.

Detta är mycket ointressant att skriva om så jag avslutar med en minst lika ointressant bild.

Lördagsgodis. #trainerroad #uci #mtb #worldcup #absalon #training #cycling#fitness #sveittasi

A post shared by vagcyklist (@vagcyklist) on

Min cykel är i Tammerfors sedan i fredags så med lite flyt har jag den redan på måndag morgon. Det gör mig ganska exalterad.

Kommentera

