Tisdagsrapport

Idag började benen bli trötta. Gårdagens core och gymfiasko och söndagens distansångest och lördagens stavgång och core och fredagens trainerslakt och…ja, ni fattar. Benen är lite trötta. Men det är som det är med den saken. Idag for jag på stavgång en timme före rinkbandy och fick till ett kombipass av typen lågintensivt + ultraintensivt. Även om jag tycker att hashtaggen #aldrigvila är den sämsta på hela instagram tänker jag mot min övertygelse hålla igång till lördag då fruns arbetsplaner tvingar mig till vila. Ni glömmer väl inte att vila?

I största allmänhet andas jag optimism nu. Mars är snart här med vårvintersol och doft av katt. Inom ett par dagar borde det komma ett hjulpar och senast om en vecka borde cykeln vara här. Det går bra nu! Före man anar något är träningslägret på hemmaplan här.

image

Kommentera

