Svinkallt och jobbigt

Jag fattar inte varför men idag gick det segt hela tiden. Tydligen är de andra som var på rundan i gott skick för idag fick jag kämpa långt över min distanskapacitet. När jag dessutom hade en miserabel dag vad gäller tekniken så blev det ingen klang- och jubelfest. Då har jag inte ens nämnt att det var minus tolv och att jag klätt på mig för mycket vilket fick mig att frysa på vägen eftersom jag svettats som en gris i skogen. Men på något konstigt sätt fick jag fyra timmar ihopsamlade vilket jag knappt fattar själv.

Alltid när det är motvind måste man ha en plan och framgaffeln som inte funkar när det är kallare än +35 är nog på åtgärdslistan.

Minus tolv i Fäboda.

A post shared by vagcyklist (@vagcyklist) on

Kommentera

