Grått som en vargpäls i november

image

Det var väl inte världens finaste väder. Men fint med barmark i januari måste jag säga. Snart är det väl vinter på riktigt men det blir nog bra det också. Dagens runda blev inte riktigt tre timmar men det får duga med de där 2.45 eller vad det nu blev. Eftersom jag tränar så lite försöker jag i alla fall vara noga med att få ett pass på tre timmar per vecka. Det går inte alltid som tänkt men idag var jag helt enkelt seg från morgonen. Troligtvis gårdagen som hade gjort mig seg. Så istället för att vara iväg i god tid blev det sen start. Men strunt samma, det blir nog bra det här om jag får vara frisk!

Kommentera

