Jag tycker att den är ganska fin

Det blev en bra lösning till slut. Den billigare Propel Advanced-ramen i min storlek tycks inte vara leveransklar på ett bra tag, men Henning på S-tec ordnade en fin lösning på problemet (säkert bidrog det att jag betalade redan för två månader sedan). Det blev istället en lite finare ram till en rimlig tilläggskostnad. Fortfarande väldigt funkis med Ultegra 11 och billiga (och eventuellt dåliga) bashjul, men med det som i min bok är finaste ramen på marknaden (om man bortser Baum och liknande). Cykeln är klar förutom ett styre som de väntar på ännu.

20131218-111127.jpg

11 thoughts on “Jag tycker att den är ganska fin

  1. MrL skriver:

    För en gångs skull håller jag med dig. Den är nog ganska fin

  2. Matti skriver:

    Snygg!

  3. lövis skriver:

    Int heilt pisso sku di säg i Krombi..

  4. lövis skriver:

    Känner att jag är upp till nacken i Canyon träsket. Måste sadla om och bli lärare så jag har råd att ta mig bort därifrån.. 🙂

  5. lövis skriver:

    Det är förresten en jäkla fin ram nu när jag surfat lite på den…

  6. lövis skriver:

    Dagens cykelpryl!

Kommentera

