Testar Immiflex

Tack vare C Bertilsson har jag fått ett provpaket Immiflex (kosttillskott för att hållas frisk helt enkelt). Jag har inga stora förväntningar på produkten eftersom jag omges av dagis- och skolbaciller både på fritid och jobb. Men jag ska testa en månad och skriva lite vad jag tycker. Kalla det förmånlig reklam för Immiflex (jag har inga kopplingar annat än att jag fått en provförpackning som jag ska skriva om som tack för att jag fick den) men jag ser fram emot att testa om jag märker någon skillnad. Hålls jag frisk? Problematisk att utvärdera på individnivå men vi får väl se.

20131123-120425.jpg

Här kan ni läsa läsa mer och beställa om ni vill:

http://www.caredirect.se/halsokost/forkylningar-influensa/immiflex-immitec

http://abonnemang.caredirect.se/kris/immiflex_mff.html

Kommentera

