Hur vi människor förändras på kort tid

Jag läste min favoritblogg idag. Jag syftar förstås på min egen. Det var intressant att läsa lite om vad jag sysslat med t.ex. vintern 2011-2012. Jag kunde konstatera att jag saknar cykelpendlingen till jobbet. Men som det är nu blir det väldigt lite pendlat med cykel den här hösten. Jag hoppas dock få in det i livsschemat en till två dagar per vecka. Men ur träningssynvinkel behöver inte bortfallet av pendlingskilometrar vara någon katastrof, snarare tvärtom. När jag lyckades tyda mina skriverier insåg jag också att jag numera tränar ganska annorlunda jämfört med för två år sedan. Men det är bra! Det måste ske en förändring för att undvika stagnation.

image

Kommentera

