Saligt trött

image

Vilken glädje det var att kunna trycka på lite igen. Två senaste tisdagarna har jag varit seg utan dess like på grund av gympass samma dag. Men idag var återhämtningen och orken på en bra nivå igen. Några mål hann jag med också och nu är det väl bara att vänta tills Bauer hör av sig med erbjudande om b-spons.

Något mera nedslående var det att inse att det inte är vecka 47 just nu vilket betyder att någon landsvägscykel lär jag inte se till den här veckan. Finns risk att den dyker upp först om ett par veckor. Ingen större betydelse egentligen men visst är det lite segt att vänta. Förresten blev hjulfrågan löst på bra sätt för Henning hade en bra dag när jag frågade offert så det blev två par hjul i paketet. Kinahjulen som jag sneglat på hade tyvärr blivit ganska dyra i slutändan om jag hade åkt på tull och dylikt. Franska, gamla godingar blev för billiga för att jag skulle kunna förbise erbjudandet.

Kommentera

