Själen vill, kroppen strejkar

Jag är verkligen i behov av träning just nu. Men snoret rinner osv och ni vet hur det är.

För att avlasta mitt träningsbehov satte jag ena cykeln i trainer ikväll för att installera och sätta igång Trainerroad. Det verkar lovande, men eftersom jag nästan avled av två minuter testtrampande får jag lämna utforskandet till senare tidpunkt. Helt klart tror jag dock att Trainerroad kommer att ge en ny dimension till trainernötandet.

image

En bild av ett datorprogram.

image

Tillfällig trainercykel.

Kommentera

