Stilikoner på instagram: Northsidewheelers

Snygga foton, coola kläder – sanna förebilder helt enkelt. Check em out!

image

image

image

image

I övrigt har få saker hänt. Igår orkade jag inte ut och cykla och efter en maratondag på jobbet idag orkade jag bara köra lite core och diverse gubbgymnastik.

Skrev jag verkligen att det inte hände något igår..? Det hände ju gigantiska saker vilket får mig lite barnsligt förväntansfull. Tyvärr är det jättehemligt tills vidare (men jag retas mest för så avancerat är det inte). Nu känner jag mig som Karlsson på taket i all min retfullhet men jag lovar att återkomma så fort något är säkert.

Kommentera

