Kort lägesrapport

Jag är fortfarande i Turkiet och det är perfekt på alla sätt. God mat, lagom värme och hyfsat bra avkoppling står på dagsschemat varje dag. Två löprundor på ca halvtimmen och ett lite längre (men ack så ofokuserat) gympass har jag orkat med. Det är snart två veckor sedan jag rörde cykeln och jag måste säga att det varit bra att låta den vila lite. Suget börjar återvända och jag ser med barnslig optimism fram emot att börja cykla igen. Jag tänker inte slå på stora trumman och förklara att säsongen 2014 börjar i helgen utan det handlar bara om att det ska bli fint att cykla lite igen. Röra på sig, motionera, frisksporta osv är det som står på agendan. Sen mot december får jag börja fundera på hur jag ska träna i vinter och vad jag vill med nästa säsong. Klart är väl att jag inte riktigt tycker att jag fått ut maximalt den här säsongen. Men det där får jag ta i ett senare inlägg där jag tänkte sammanfatta plus och minus med årets tävlingar.

Kommentera

