Semesterläsningen

Bradley Wiggins My time är riktigt bra. Jag gillade Wiggins när han körde i Garmin, fick svårt för honom när han gick till Sky, men efter att ha snart läst ut boken börjar jag ändra uppfattning.

20131004-122135.jpg

The dirt var ett tips från Janne. Jag har länge tänkt läsa den men nu ska det bli av. Jag är inget fan av Mötley Crue (eller hårdrock överhuvudtaget) men av naturliga skäl blir det bäst biografier om rockmusiker. Något säger mig (kanske helt felaktigt) att det vore mindre intressant att läsa om en pianist som bott hemma med mamma och pappa och studerat vid Sibeliusakademin.

Kommentera

