Mellantid

Nu är det lågsäsong på riktigt. Rinkbandy har jag spelat idag utan större entusiasm. Cykeln? Cykeln får helt enkelt stå ett tag. Det är fint cykelväder men jag packar väskor för en vecka i Turkiet. Jag passar därmed på att skapa lite längtan till cykeln och återvända till träningen helgen vecka 41. Säkert kunde jag hyra en cykel i Side om jag ville men jag tar med mig löpskorna och hoppas kunna utnyttja dem och hotellets gym lite. Men resans fokus blir lathet. Bloggen får följa med på resan och förutom solbilder hoppas jag kunna fixa till lite tidsinställda inlägg så det kommer lite cykelrelaterat innehåll också. Jag tänkte bland annat försöka ge en långtidsrecension på min Anthem X 29 och lite annat smått och gott.

Kommentera

