Snälla jultomten…

Eftersom Petter envisats med att lägga upp vinterbilder redan i några veckor nu tycker jag att jag kan börja med min önskelista.

Ifjol och i år har jag kört med ett par Shimano XC60 som såg ut så här när de var nya:

20130913-201553.jpg

Men de ser inte fina ut längre och de luktar myr och sumpmark. Dags för nya alltså. Eftersom jag saknar fantasi är det givetvis Shimano XC61 jag ska ha.

20130913-201733.jpg

Likadan sko, men ännu bättre (60 vs 61)!

När jag ändå drömmer kan jag säga åt tomten att jag vill ha nya landsvägsskor också. Sådana här tycker jag att jag vill ha.

20130913-202123.jpg

Som ni märker har det blivit allt mer Shimano på den här bloggen. Tack och förlåt!

Kommentera

