Söndag (världens längsta)

Man hinner med så otroligt mycket när man lever sin söndag som en normal människa.

image

Man kan tvätta fönster...

image

...inse att en plats är tom i stallet...

image

...ta barnen till en lekpark...

image

...fotografera dem i en trappa.

Allt sånt hinner man med om man är sjuk. Denna söndagstyp har väl sina poänger men känns lång.

Angående gårdagen fattade jag rätt beslut: jag blev faktiskt sämre av mitt korta försök. Om jag inte är i träningsskick senast tisdag morgon står jag definitivt över FM.

Kommentera

